نقل قول

نقل قول

نقل قول

نقل قول

  • ۰
  • ۰

در این مقاله سعی شده است اطلاعات جامعی راجع اینکه "بیت کوین چیست؟" در اختیار بازدیدکنندگان محترم سایت قرار بگیرد. همچنین آموزش دریافت بیت کوین رایگان به نقل از وبسایت سئو ارزان در ادامه ذکر شده است.

بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده مجازی است که در سال 1388 شمسی توسط فردی ناشناس با نام مستعار Satoshi Nakamoto ایجاد شد. بیت کوین به وسیله کد کامپیوتر ایجاد می شوند که حداکثر تعداد آنها کمتر از بیست و یک میلیون است و هم اکنون حدود شانزده میلیون می باشد. ایده اصلی ایجاد بیت کوین، داشتن یک پول غیر متمرکز بود که موظف به رعایت قوانین بانک ها و دولت نباشد. معاملات بدون واسطه انجام میگردد بنابراین کارمزدی وجود ندارد و نیازی به نام واقعی شما برای انجام تراکنش ها نیست. بسیاری از کسب و کارهای خارجی و ایرانی شروع به استفاده از این ارز مرزنگاری شده کردند. امکان خرید و فروش با بیت کوین وجود دارد همچنین به راحتی قابل تبدیل به ریال و دلار می باشد.

توجه کنید که bitcoin مانند پوند، دلار و یا یورو چاپ نمیشود بلکه بیت کوین ها به وسیله نرم افزاهای(softwares) رایانه ای که در سراسر دنیا مشغول به حل مسائل ریاضی هستند، تولید می شوند. بیت کوین به دلیل ناشناس بودن و همچنین عدم توانایی دولت در کنترل کردن آن، برای کاربران جذاب است.

وبسایت هایی وجود دارند که در ازای استفاده از قدرت پردازشی رایانه شما به شما بیت کوین رایگان می دهند.(که با توجه به این موضوع دیگر واقعا رایگان نیست و بیت کوین ها را در ازای اجازه استفاده از پردازنده خود دریافت می کنید) یکی از این وبسایت های دریافت بیت کوین رایگان cryptobrowser است. این وبسایت مرورگری را مهیا دیده است که کاملا به کروم شباهت دارد. در این مقاله آموزش کار با این مرورگر و استخراج بیت کوین رایگان به شما اموزش داده خواهد شد.

قیمت بیت کوین:

هم اکنون هر بیت کوین ۶۵۰۰ دلار است و با دلار ۱۵۰۰۰ تومانی، یک بیت کوین نزدیک ۹۸ میلیون تومان می باشد.


آموزش دریافت بیت کوین رایگان

بر روی لینک زیر کلیک کرده و مرورگر کریپتو تب (CryptoTab) را نصب نمایید:

پس از وارد شدن به لینک بالا، بر روی دکمه آبی رنگ (DOWNLOAD CRYPTOTAB BROWSER) کلیک نمایید:

سپس در صفحه زیر بر روی Accept and install کلیک کنید:

پس از دانلود فایل exe آن را اجرا کرده و صبر نمایید تا مرورگر نصب شود. پس از نصب این مرورگر را باز کنید و بر روی آیکون Crypto Tab کلیک کنید:

صفحه جدید باز میشود:

در این صفحه موارد بسیار مهمی وجود دارند که در زیر توضیح داده شده است:

مورد اول، میزان درآمد کسب شده تا کنون به واحد بیت کوین است. با فعالیت بیشتر می توان سرعت استخراج بیت کوین را افزایش داد. نشان گر آبی رنگ را بر روی ماکزیمم(Max) قرار دهید و همچنین تا حد امکان لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی خود را روشن نگه دارید. به این صورت بیت کوین بیشتری می توانید در طول روز کسب کنید.
لینک دعوت دوستان (بسیار مهم): مورد دوم مشخص شده در تصویر، لینک “دعوت از دوستان” مخصوص شماست. می توانید با دعوت دوستانتان به وسیله این لینک و فعالیت آنها هم کسب درآمد کنید و در صورتی که زیر مجموعه های خود را افزایش دهید، رسیدن به درآمد بالا برای شما تضمین شده است.

نظرات (۱)

  • موکاپ لوگو
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی